14:45
«Белицкоеспецтехсервис» или почему за вывоз мусора нужно платить
Міський голова Заварзін О.Т. провів нараду з керівниками  комунальних підприємств міста, що займаються вивозом побутового сміття. Багато нарікань на роботу КП «Білицькеміськомунгосп», незадовільно йде робота з мешканцями приватного сектору, повільно заключаються договори з власниками садиб, багато хто відмовляється співпрацювати з комунальними підприємствами, мотивуючи тим, що на їхньому подвір`ї сміття не накопичується, але є  Закон , який регламентує норми суспільного життя, і його необхідно виконувати.

Зважаючи на актуальність питання  ми виклали підбірку  законодавчих актів, щодо вищезгаданної проблеми. За додатковою інформацією, чи розясненнями звертайтеся до  виконкому Білицької міської ради.



З А К О Н    У К Р А Ї Н И 

Про благоустрій населених пунктів ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, N 49, ст.517 )  {Із змінами, внесеними згідно із Законами N 509-VI ( 509-17
від 16.09.2008, ВВР, 2008, N 48, ст.358 N 1704-VI ( 1704-17
від 05.11.2009, ВВР, 2010, N 5, ст.41 N 3038-VI ( 3038-17
від 17.02.2011, ВВР, 2011, N 34, ст.343 }  Цей Закон визначає правові, економічні, екологічні, соціальніта організаційні засади благоустрою населених пунктів і спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини.

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 10 грудня 2008 р. N 1070
Київ
Про затвердження Правил надання послуг
з вивезення побутових відходів
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 541 ( 541-2011-п ) від 25.05.2011 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Правила надання послуг з вивезення побутових
відходів, що додаються.

Прем’єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 10 грудня 2008 р. N 1070

ПРАВИЛА
надання послуг з вивезення побутових відходів


1. Ці Правила визначають механізм надання суб’єктами господарювання незалежно від форми їх власності послуг з вивезення побутових відходів у містах, селищах і селах (далі – послуги).

2. Терміни, що вживаються у цих Правилах, мають таке значення:
побутові відходи – відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (крім відходів, пов’язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення; 

ремонтні відходи – залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, що утворилися під час проведення у житловому будинку, окремій квартирі, будинку громадського призначення капітального та поточного ремонту, перепланування, переобладнання, прибудови тощо;
рідкі відходи – побутові відходи, що утворюються у будинку за відсутності централізованого водопостачання та каналізації і зберігаються у вигрібних ямах;
тверді відходи – залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, товарів, продукції, що не можуть у подальшому використовуватися за призначенням.
Інші терміни, що використовуються у цих Правилах, вживаються у значенні, наведеному в Законах України «Про житлово-комунальні послуги» ( 1875-15 ), «Про благоустрій населених пунктів» ( 2807-15 ) та «Про відходи» ( 187/98-ВР ).

3. Власники або балансоутримувачі житлових будинків, земельних ділянок укладають договори з особою, яка визначена виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, та забезпечують роздільне збирання побутових відходів. Вивезення ПБВ здійснюється відповідно до схеми санітарного очищення населених пунктів із забезпеченням

Під час надання послуг з вивезення побутових відходів великогабаритні та ремонтні відходи у складі побутових відходів вивозяться окремо від інших видів побутових відходів.
Небезпечні відходи у складі побутових відходів збираються окремо від інших видів побутових відходів, а також повинні відокремлюватися на етапі збирання чи сортування і передаватися споживачами та виконавцями послуг з вивезення побутових відходів спеціалізованим підприємствам, що одержали ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.

5. Послуги надаються з урахуванням розміру території, схеми санітарного очищення, затвердженої в установленому порядку, та інших умов, передбачених законодавством у сфері житлово-комунального господарства. { Абзац перший пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 541 ( 541-2011-п ) від 25.05.2011 }
Надання послуг з вивезення відходів як вторинної сировини, що є у складі побутових відходів, здійснюється з урахуванням вимог статей 35 і 35-1 Закону України «Про відходи» ( 187/98-ВР ).
{ Абзац другий пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 541 ( 541-2011-п ) від 25.05.2011 }

6. Обсяг надання послуг розраховується на підставі норм, затверджених органом місцевого самоврядування.

7. Норми надання послуг визначаються на підставі правил, встановлених центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
Зазначені норми переглядаються один раз на п’ять років. { Пункт 7 в редакції Постанови КМ N 541 ( 541-2011-п ) від 25.05.2011 }

8. У разі коли норми не затверджено органом місцевого самоврядування, застосовують мінімальні норми згідно з додатком 2. 

9. Критерієм якості послуг є дотримання:
графіка вивезення побутових відходів (за винятком настання обставин непереборної сили), погодженого з органом місцевого самоврядування;
вимог стандартів, нормативів, норм, порядків і цих Правил.

10. Контроль якості послуг здійснюється шляхом перевірки дотримання стандартів, нормативів, норм, порядків і цих Правил комісією, утвореною з ініціативи чи за участю органу місцевого самоврядування та/або органу самоорганізації населення і членів правлінь об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельного кооперативу, молодіжного житлового комплексу.

11. Під час укладання договору про надання послуг:
1) сторони узгоджують графік їх надання виходячи з потреби споживача, норм надання та якості послуг;
2) виконавець послуг на вимогу споживача зобов’язаний пред’явити:
правила надання послуг;
графік вивезення відходів;
тарифи на надання послуг;

інформацію про пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення.
12. У разі надання одноразової послуги замовлення складається за погодженням сторін згідно з формою, що встановлюється її виконавцем.

13. Плата за надані послуги нараховується щомісяця відповідно до умов договору і тарифів, що формуються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. N 1010 ( 1010-2006-п ) (Офіційний вісник України, 2006 р., N 30, ст. 2137).

14. У платіжному документі передбачаються графи для  зазначення даних про:

об’єм побутових відходів (окремо для твердих,
великогабаритних, ремонтних, рідких; у разі роздільного збирання твердих відходів – окремо для кожного виду побутових відходів як вторинної сировини);
тарифи на надання послуг;
суму, що підлягає сплаті.

15. У разі зміни вартості послуги її виконавець повідомляє не пізніше ніж за 30 днів про це споживачеві із зазначенням причин і відповідних обґрунтувань.

У разі надання відповідно до законодавчих актів окремим громадянам пільг плата за послуги вноситься на підставі поданих виконавцю документів, що підтверджують право на пільги та їх розмір.

16. За порушення графіка надання послуг, інших умов договору про надання послуг їх виконавець несе відповідальність згідно із законодавством.

Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту 

1. Правила благоустрою території населеного пункту (далі – Правила) – нормативно-правовий акт, яким установлюється порядок благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою. Правила розробляються для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування. Орган місцевого самоврядування забезпечує вільний доступ населення до затверджених Правил. 

2. Правила складаються з текстової та графічної частин. 3. Текстова частина Правил включає: 

1) визначення сфери дії Правил та учасників правовідносин у цій сфері; 
2) забезпечення державних, громадських та приватних інтересів, відкритості та доступності Правил; 
3) участь громадян, громадських організацій у виконанні Правил;
4) порядок громадського обговорення проекту Правил; 
5) порядок внесення змін до Правил; 
6) порядок здійснення благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою; 
7) заходи з реалізації проекту благоустрою території населеного пункту; 
8) вимоги до впорядкування територій підприємств, установ, організацій; 
9) вимоги до утримання зелених насаджень на об’єктах благоустрою загального користування (міських лісів, парків, скверів, бульварів, садів, рекреаційних зон тощо); 
10) вимоги до утримання будівель і споруд інженерного захисту території; 
11) вимоги до санітарного очищення території; 
12) інші вимоги, передбачені цим та іншими законами; 
13) перелік установлених законом обмежень (обтяжень) на використання земельних ділянок об’єктів благоустрою;
14) здійснення контролю за виконанням Правил; 
15) встановлена законом відповідальність громадян та юридичних осіб за порушення Правил; 
16) перелік законодавчих та нормативно-правових актів, на основі яких діють Правила. Текстова частина Правил благоустрою території населеного пункту може включати інші питання відповідно до законодавства.


Розділ VIII ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ БЛАГОУСТРОЮ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ 

Стаття 42. Відповідальність за порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів 

1. До відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів притягаються особи, винні у:  

1) порушенні встановлених державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів; 
2) проектуванні об’єктів благоустрою населених пунктів з порушенням затвердженої в установленому законодавством порядку містобудівної документації та державних будівельних норм; 
3) порушенні встановлених законодавством екологічних, санітарно-гігієнічних вимог та санітарних норм під час проектування, розміщення, будівництва та експлуатації об’єктів благоустрою; 
4) порушенні правил благоустрою територій населених пунктів; 
5) порушенні режиму використання і охорони територій та об’єктів рекреаційного призначення; 
6) самовільному зайнятті території (частини території) об’єкта благоустрою населеного пункту; 
7) пошкодженні (руйнуванні чи псуванні) вулично-дорожньої мережі, інших об’єктів благоустрою населених пунктів;
8) знищенні або пошкодженні зелених насаджень чи інших об’єктів озеленення населених пунктів, крім випадків, передбачених статтею 28 цього Закону; 
9) забрудненні (засміченні) території населеного пункту; 
10) неналежному утриманні об’єктів благоустрою, зокрема покриття доріг, тротуарів, освітлення територій населених пунктів тощо. 

2. Законом може бути встановлена відповідальність і за інші види правопорушень у сфері благоустрою населених пунктів. 

3. Притягнення осіб, винних у порушенні законодавства у сфері благоустрою населених пунктів, до відповідальності, передбаченої законом, не звільняє їх від обов’язку відшкодування шкоди, завданої внаслідок порушення вимог цього законодавства. 

4. Шкода, завдана внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, підлягає компенсації, як правило, в повному обсязі без застосування норм зниження розміру стягнення незалежно від сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища та погіршення якості природних ресурсів у розмірах, які визначаються на підставі затверджених у встановленому порядку такс, методик, розрахунків щодо обрахування шкоди. Відсутність таких такс, методик, розрахунків не може бути підставою для відмови у відшкодуванні шкоди. У такому разі шкода компенсується за фактичними витратами, затвердженими в установленому порядку рішенням органу місцевого самоврядування, на облаштування одного квадратного метра території міста або базової вартості одного квадратного метра землі на відновлення порушеного стану об’єкта благоустрою або довкілля.


МIНIСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
ГОЛОВНЕ САНIТАРНО-ЕПIДЕМIОЛОГIЧНЕ УПРАВЛIННЯ ГОЛОВНИЙ ДЕРЖАВНИЙ САНIТАРНИЙ ЛIКАР УКРАЇНИ
01.07.1999  N 29
ДЕРЖАВНI САНIТАРНI ПРАВИЛА ТА НОРМИ


1. Відповідно до статті 1 Закону України "Про відходи” :

- відходи — будь-які речовини, матеріали і предмети, які утворюються у процесі людської діяльності і не мають подальшого використання за місцем утворення чи виявлення, та яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення;


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ

N 54 від 21.03.2000 Зареєстровано в Міністерстві
за N 457/4678
Про затвердження Правил надання послуг із збирання та вивезення
твердих і рідких побутових відходів. Порядок надання послуг

1. Послуги із збирання та вивезення твердих і рідких побутових відходів, що входять у склад квартирної плати (плати за утримання житла), надаються згідно з договором, який розробляється виконавцем відповідно до примірного договору (додаток до цих Правил) і укладається за згодою сторін.


ЗАКОН УКРАЇНИ
Про відходи

( Відомості Верховної Ради (ВВР), 1998, N 36-37, ст.242 )
( Із змінами, внесеними згідно із Законами
N 3073-III ( 3073-14 ) від 07.03.2002, ВВР, 2002, N 31, ст.214
N 2290-IV  ( 2290-15 ) від 23.12.2004, ВВР, 2005, N  6, ст.140 )
N 3073-III ( 3073-14 ) від 07.03.2002 )

Цей Закон визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов’язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини на території України.


Стаття 5. Основні принципи і напрями державної політики у сфері поводження з відходами

Основними принципами державної політики у сфері поводження з відходами є пріоритетний захист навколишнього природного середовища та здоров’я людини від негативного впливу відходів, забезпечення ощадливого використання матеріально-сировинних та енергетичних ресурсів, науково обгрунтоване узгодження екологічних, економічних та соціальних інтересів суспільства щодо утворення та використання відходів з метою забезпечення його сталого розвитку.

До основних напрямів державної політики щодо реалізації зазначених принципів належить:

а) забезпечення повного збирання і своєчасного знешкодження та видалення відходів, а також дотримання правил екологічної безпеки при поводженні з ними;
б) зведення до мінімуму утворення відходів та зменшення їх небезпечності;
в) забезпечення комплексного використання матеріально-сировинних ресурсів;
г) сприяння максимально можливій утилізації відходів шляхом прямого повторного чи альтернативного використання ресурсно-цінних відходів;
д) забезпечення безпечного видалення відходів, що не підлягають утилізації, шляхом розроблення відповідних технологій, екологічно безпечних методів та засобів поводження з відходами;
ж) сприяння створенню об’єктів поводження з відходами;


Розділ VIII ПРАВОПОРУШЕННЯ У СФЕРІ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НИХ


Стаття 42. Правопорушення у сфері поводження з відходами

Особи, винні в порушенні законодавства про відходи, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільну чи кримінальну відповідальність за:

а) порушення встановленого порядку поводження з відходами, що призвело або може призвести до забруднення навколишнього природного середовища, прямого чи опосередкованого шкідливого впливу на здоров’я людини та економічних збитків;
б) самовільне розміщення чи видалення відходів; (Пункт "б” частини першої статті 42 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3073-III від 07.03.2002)
г) невиконання розпоряджень і приписів органів, що здійснюють державний контроль та нагляд за операціями поводження з відходами та за місцями їх видалення;
є) змішування чи захоронення відходів, для утилізації яких в Україні існує відповідна технологія, без спеціального дозволу спеціально уповноваженого органу виконавчої влади в галузі охорони навколишнього природного середовища;
и) невиконання вимог щодо поводження з відходами (під час їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, видалення та захоронення), що призвело до негативних екологічних, санітарно-епідемічних наслідків або завдало матеріальної чи моральної шкоди;
л) несвоєчасне внесення платежів за розміщення відходів;

Законами України може бути встановлено відповідальність і за інші правопорушення законодавства про відходи.


Стаття 43. Відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок порушення законодавства про відходи

Підприємства, установи, організації та громадяни України, а також іноземні юридичні і фізичні особи та особи без громадянства зобов’язані відшкодувати шкоду, заподіяну ними внаслідок порушення законодавства про відходи, в порядку і розмірах, встановлених законодавством України.



Схожі новини:

Категория: Місцева влада | Просмотров: 1001 | | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 2
1 HELEN  
шо за гЭний курирует сайт городского совета - обновляется как попало, орфографических ошибок валом, страница с полной новостью не открывается, куча недоделок, никакой полезной информации о работе (графики приема депутатов и т.п., например), ужС

2 HELEN  
некоторые пожелания все же были учтены biggrin , на сайте горсовета появились графики приема граждан

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]