16:06
Інтерактивна ділова гра з педагогами ДНЗ №15 «Малятко»«Сучасні проблеми взаємодії дошкільного закладу та сім'ї»
Педагогічна рада в ДНЗ як головний орган керівництва навчально–виховним процесом розв'язує конкретні завдання в роботі закладу. Проте, в нашому дошкільному закладі №15«Малятко» педагогічна рада – це рада педагогів, які дійсно радяться, а не "засідають"; така рада повинна приносити професійне задоволення, упевненість, бажання здійснитиокреслене, а не навпаки.Педагогічні ради, які проводяться в нашому закладі, бувають традиційні та інтерактивні.Адміністрація закладу впевнена, що залучення різноманітних активних та інтерактивнихформ методичної роботи з кадрами сприяють підвищенню комунікативності, творчогопотенціалу педагогів, професійної компетентності та опосередковано систематизують,конкретизують й узагальнюють професійні знання, дають можливість відпрацювативміння й навички.

07 грудня 2012р. у нашому закладі "Малятко" пройшла педрада у вигляді інтерактивноїділової гри "Сучасні проблеми взаємодії дошкільного закладу та сім'ї ".


Мета : формування умінь дифереційовано підходити до організації роботи збатьками,оптимальні шляхи вирішення конфліктів, пошук нових способів поведінці вконтакті з батьками, набуття досвіду спільної праці пед колективу.формування умінь диференційовано підходити до організації роботи з батьками.Знаходити оптимальні шляхи вирішення конфліктів , нові способи поведінки під часконфліктів з батьками. Набути досвід спільної роботи педагогічного колективу. Ділова гра розпочалася з обирання групи експертів, яка оцінювала дії гравців. До неї увійшлизавідувач ДНЗ №15 «Малятко» Т.В. Сачко та муз .керівник Костєва О.О.Роль ведучоївиконала вихователь Запорожець І.В. За допомогою командної гри "Педагогічний ринг"учасники поділились на дві команди.Під час першої частини вихователі продемонстрували свої знання з досвіду роботи збатьками, відповідаючи на запитання. В ході другої частини визначили які форми роботидоцільно використовувати при вирішенні основних завдань.


У третій частині визначили за допомогою колажу «Сучасна сім'я - яка вона?»






В четвертій частині ділової гри вихователі вирішили ряд педагогічних ситуацій длявирішення протиріч між вихователем та батьками.Далі визначали оптимальну послідовність дій педагога при підготовці та проведеннізустрічей з групою батьків, а також навчилися встановлювати довірливі відносини збатьками, взнали , як необхідно допомагати батькам вирішувати ті чи інші проблеми здітьми.По завершенню ділової гри педагоги підбили підсумки. Ними були озвученні бали, якінабрали учасники обох команд, проте також ними були враховані винахідливість,оригінальність, обізнаність, креативність членів кожної команди та злагодженість дій їїчленів , а також подивились відеоролик «Сім'я - очима дітей».


Схожі новини:

Категория: Дитячі садки | Просмотров: 4022 | | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]